semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Tuesday, September 21, 2010

menu berbuka ari ke-28 ...

amboi kakak..sedapnyer yer opah masak lauk ikan bilis masak taucu..siap dihirupnyer lagi..
pelbagai menu aritu semuanya buat sendiri okeh..tapi bukan aku buat mak mertua aku buat!aku tolong tengok jer..hihihii..


murtabak giant yang memang sedap!! cukup aweh-awehnyer..mkn 1 pun dah cukup kenyang dah..


ade ayam goreng tepung,ulam petai,petai bakar pun ade...








murtabak yang sangat sedap!


arini masih lagi mood kemalasan yang melanda..demam raya masih ade lagi?huhuhuhu nak buat entry baru tuk belog ni rase bercinta jer nak buat.tapi gagahkan dan rajinkan diri gak.jom layan menu mase kami berbuka aritu.disebabkan bukan pose aritu kami xde balik ke ipoh so kesempatan sebelum raya ni kami berdua ambik cuti awal tuk berbuka bersama keluarga di ipoh.isnin 6/9 kami balik ipoh.


No comments:

Post a Comment