semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Wednesday, September 22, 2010

malam raya..bunga api time!

bila tiba hari raya segala macam mercun ngan bunga api memang menjadi perhatian.serupa ler ngan anak aku ni,tak sabor2 main bunga api.aku mmg tak galakkan anakku main bunga api ngan mercun.hubby aku pun samer.takde mase lah nak habiskan duit tuk benda-benda tak pekdah tu.kang kene tangan ker mata ker baru nak terngadah pun tak guna.ni semua koje adik aku okeh.dibelinyer bunga api tuk anak aku.ermm si adik memang tak sabor nak main bunga api tapi si kakak ni memang amat berhati-hati dan beringat, tak sio langsung dia nak usik bunga api tu.




kakak dok dalam umah aje tengok adik main bunga api.

pak uda yang rajin melayan anak buahnya.abis berasap umah abah aku.
anis,anak yong.
bunyi mercun berdentum dentam adik tutup tinge.kat umah abah aku mmg meriah ngan bunyi mocun ni.tapi bukan anak aku yang main mocun tapi jiran-jiran kat saner.
tengok tu..

No comments:

Post a Comment