semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Wednesday, September 22, 2010

bermaafan di hari raya...

tahun ni adalah tahun ke 5 aku beraya tanpa arwah mak.semoga roh mak tenang di kalangan orang yang beriman dan diredhai Allah. anak-anak mak semuanya sudah besor dan dah boleh jadi bapak orang dah.anak mak ade 6 oRang belum kahwin lagi.abah, semenjak arwah mak meninggalkan kami masih tetap dan utuh ngan keputusannya membujang hingga hari ni.susah senang mak tetap setia ngan abah tetap abah kenang.ape idaknyer membesorkan 9 orang anak time dulu-dulu mmg susah.aku akui.ngan karenah anak-anak yang mcm2 emak tetap sabor mendidik kami.abahpun same.gigih mencari rezeki tuk kuaga.isnin-sabTu kuar keje,ahad lak pagi ke petang pegi kebun mengusahakan kebun pisang.
anak no 1 (mak long)
anak no 2 (pak ngah)
anak no 3 -(mak yang)
anak no 4(pakcik)anak no 5(pak lang)

anak no 6(pak tam)
anak no 7(pak teh)
anak no 8 (pak uda)
anak no 9 (pak su)menantu lelaki no 2 (pak yang)
menantu pompuan no 1..(kak ngah)
bermaafan ngan suami tercinta-mintak ampun dunia akhirat

No comments:

Post a Comment