semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Wednesday, September 1, 2010

buku resipiku...kenangan lama..

buku resipi bertulisan tangan arwah makku.lihat tulisan 'chawan' tu penggunaan perkataan orang lama.rindu arwah makku.dah lamer dah buku resipi ni.tak silap aku buku ni adalah buku latihan sekolah aku mase sekolah rendah dulu.see dekat 20 tahun buku ni okeh..how it's very important to me..generation for next generation..harap anakku dapat menjaga buku ni leklok nanti.teringat kenangan mase menolong makku buat koi mase dulu.terap atas talam pastu susun atas tudung periuk cap boye.pastu bakar koi dalam oven itam tu.huhuhuhu rindunyer kepada arwah makku.laa ni aku dah berumahtangga dan ade anak,so perkara yang samer juga aku akan lakukan kepada anakku.supaya anakku ade kenangan dan juga dapat mengeratkan hubungan kami anak-beranak..
tulisan arwah mak lagi..ade namaku. koi seri Ayu...so touching!

ni plak tulisan yong (kakak) aku..see kat bawah tu tahun 93' yong aku salin resipi dalam buku ni.
ni plak adelah tulisan aku mase sekolah rendah dulu.hahaha memang buruk tulisan ku itu.hahahaha...

No comments:

Post a Comment