semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Tuesday, April 5, 2011

buah strawbery yang sedap..

ermm lamanyer aku tak update entry baru ye.penyakit 'M' melanda dan terlalu sibuk dengan anak-anak .hubby lak pegi belajor weekend je ade di umah.so bile hubby takde anak-anak lak dok nempek kat maknye.yelah ayahnye jauhkan, kesian gak tengok anak-anak kalo dibiorkan aje depe bermain sendiri.dalam tak larat dan letih gagahkan juge le temankan anak-anak bermain dan ajor depe mengkaler,membaca dan mengaji.

jom layankan gambo kami makan buah srawberry yang diberi oleh jiran kami iaitu Pn jana dan en shahril.katanye strawberry tu kawannya bagi sbb depe gi cameron highlands aritu.sedap buahnya besor2 plak tu.jgn terliur sudah ye sebab buahnya dah abis!



manis-manis buahnye dan besor2 lak tu..

antara buah strawberry yang paling besor

anak2 menghayati dan menikmati kesedapan buah straberry tersebut..

cantik kalernyer merah pekat..



besor kan sampai leh melitupi tanganku yang gebus itu..hehehe

No comments:

Post a Comment