semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Wednesday, March 9, 2011

gembira sesudah gundah...

sebab kalian serta ayahmu menjadikan emak kuat dan tabah!


setelah diuji dan diduga dengan kesakitan diberikanNya pula dengan kenikmatan.aku kuatkan semangat kerna anak-anakku.Allah yang Maha Besar! alhamdulillah kesihatan aku selepas operation hari tu makin baik.pada bulan 2@februari ni berturut2 kegembiraan yng dtg dalam keluarga kami.dengan kehadiran anak buah aqil haziq dan adam syamil walaupun kene berulang ke hospital sbb si aqil ibunya tekanan darah tinggi manakala si adam syamil plak aritu masuk hospital sbb kuning.tapi alhamdulillah depe sumer kembali sihat.

kegembiraan juga datang kerna peluang suamiku untuk melanjutkan pelajaran chargeman BO di ILSAS,UNITEN telah diterima dan diluluskan oleh majikannya.kegembiraan juga kerna aku telah lulus PTK setelah sekian lama aku ambik peksa baru laa ni aku lulus.Alhamdulillah rezeki dari Allah.juga rezeki daripada Allah juga kerna .....................nanti2 lah aku citer okeh next entry.aku belum bersedia tuk war-warkan perkara ni.tunggulah nanti heheheheh.


No comments:

Post a Comment