semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Wednesday, April 27, 2011

hampeh ko wangxxx........


memandangkan smlm adelah ari gaji, hubby pun xde kat umah tinggal aku ngan anak2 maka hari tuk mengantung kuali ngan periuk telah melanda diri aku.maka selepas mengambil anak2ku,aku pergi beli bungkus kat sebuah kedai di tm ni.

tengok menu mane yang berkenan dan terbekenankan nak makan tomyam campur dan nasi goreng daging merah dan tengok regenye pun dua-dua tercatit dalam menu tu RM 4.50 maka perlu dibayar adalah RM 9.00 betui dak?betui kan kalo tak caye cer ambik kalculator cer kira bape.hehehe betuikan rm 9.00.

pastu dah siap bungkus adik tu dtg kat aku cakap semuanya RM 10.00? ape aku ni tak reti kira ker dakpun aku ni tak reti nengok menu.hehehehe so aku ckp ler balik kat adik tu RM 4.50+ RM 4.50 =RM 9.00 kan ikut dalam menu tu.

pastu leh dia tanye balik kat tokei dia tokei dia kate dalam menu tu tak betul? kene bayor RM 10.00 juge. hampeh ko wangSxxxx! kalo tak betui regenye ikut dalam menu tu campak je le menu tu buat menu lain ikut rege terkini.apa susah sangat ke nk buat?jgn buat aku termalu sendiri dan rase tak pueh hati k....hehehe..kpada tokei Wangsxxx ko jgn ler naya kan orang sesenang ati ko je ubah rege mentang2 le ari gaji ko nak taram lebih ye.ingat2 ler kita ni orang islam.so i ingatkan kat adik tu nanti ubah ye menu tu nti orang lain rase tertipu then terus blah dari situ...


ok,adios, i rase cam tertipu plak rasanye walaupun rm 1! je.so pengajarannya rajin2 ler masak cik ayu oiiiii.hehehehe

menu nye tomyam campur..lebih kuah dari isi.

nasi goreng daging merah, bolehlah makan kongsi ngan anak2

No comments:

Post a Comment