semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Thursday, November 11, 2010

melaka lagi...last episod


kami makan kat tingkat atas bangunan(xtau name bangunan ni)bangunan arked kot berdepan ngan muzium samudera (kapal) bawah bangunan tu ade orang jual cenderamata,cencalok ,belacan dsbnye.tengok licin tuh, ape idaknyer makan tgahari kul 2.30 ptg memang melantak sungguh kala itu.tinggal tulang aje.sedap nasinyer kari ikan kembung,sayur campur dan telur masin.jgn tertipu yer sebenornye aku makan ngan anak2.licin tu sbb anak aku perabihkan (cover malu beb tak nak ngaku sebenornyer aku ni mmg tembun hahahaha)..


polis berkuda

jenjalan kat muzium samudera

No comments:

Post a Comment