semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Thursday, November 11, 2010

hasil ke melaka ...

adelagi entry melaka ni ye, layankan aje yer sbb sibuk sgt ngan koje, entry pun tertunggak-tunggak.entry belog tertunggak-tunggak xper ye,jgn utang lak tertunggak-tunggak.phew!!! letih nak membayornye.hasil belian ini yang utamanyer adalah untuk anak-anak yer.yelah dah koje penat2 tuk sape lagi ye dak?tuk anak-anakle.tapi janganle pulak mak ngan apaknyer terus-terusan memanjakan anak ngan uang dan rete,sbb uang bukan segala-galanya.ala kadar aje gitu.bebudak kalo dilayankan aje nak itu kite beli,nak ini kite beli nanti bile susah dia xpaham erti susah.



teropong mainan 1-rm 5.00

baju si kakak
baju si adik
cencalok dan belacan tuk mak mertua,ngan ayahku

ni tuk lekatkan kat pintu peti ais bagi kat mak,ngan abah ngan cik mi

keychain tuk bagi pada ipar-ipar
baucer ni dapat mase menabung kat bank rakyat kelab nuri dapatler baucer ni.
info tentang melaka
info kat tempat mandi aritu ,melaka wonderland

tiket naik bot -river cruise


tiket naik menara taming sari

No comments:

Post a Comment