semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Tuesday, November 2, 2010

jenjalan melaka part 3 -hotel plak..

pas mandi mestilah nak rehat-rehat plak kan.pas mandi bersiap2 segera sbb hari mendung dan gelap.pastu berambat lak nak pegi ke bas sb nti kene hujan lak anak aku ni.naik bas pun dah termengah2.huishhh berpeluh jugak le wehhh bila dukung si adik sambil lari..

kul 6 dah sampai bilik dah.pastu sampai bilik tengok bilik tak kemas lagi.adusss hubby pegi komplen kat kaunter katanyer akan kemas dan kena tunggu.waduhhh camne ni.kul 6 ptg orang dah lame check out pun tak kemas lagi ker?hangin aku tapi bising pun tak guna kan.baik diam aje.







dok dalam bilik sambil rehat2 dan makan lagi bekalan yang ade.sb makanan pun xdapat lagi kami pun makan megi ngan nasi goreng yang kat tempat mandi tu.baring2 tgok tv dan malam tu bersiap sbb nak gi jenjalan kat river cruise. nantikan gambo kami kat river cruise tu yerrr.........

No comments:

Post a Comment