semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Monday, April 30, 2012

hari ketiga:aktiviti sebelum balik.. ke pantai cenang lagi dan balik!


anak-anak request nak mandi laut lagi..so pepagi kami ke pantai cenang lagi..beli aje sarapan kat gerai makcik jual kueh.beli nsi lemak,kueh dan roti canai lagi..best..dan sedap..sambil menghadap depe mandi sambil bersarapan..

nur aina qashrina..cahaya mata istana kami maksudnya..same je langkawi permata kedah..baru pas nangis si mata bulat ni,baru belajar duduk..tapi tak balance lagi langsung terkebelakang jatuh..cian anak emak ..

sonok bukan main kakak dapat mandi laut?





  ini permata hati saya..

adik juga berseronok tapi kenape ye mukanya masam je ni..ooo ye tak mandi lagi rupanya..


di jeti langkawi sebelum perjalanan pulang naik feri..orang ramai juge






 

si kecit mata bulat ini memang selalu buat emak jadi geram! tapi bukan geram tak suka tapi geram nak picit-picit pipinye...agak manja si kecit ini ..langsung tak nak berenggang ngan emak..

No comments:

Post a Comment