semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Friday, April 13, 2012

closing..closing.. wahai Allah tunjukkan aku jalan..

boleh tak mohon camtu je., dengan Allah mintak pertolongan?ermm tanpa usaha nan ado okeh.takde penyelesaiannya..hehehehe

bukan pe, tengah ting tong..baru tengah nak belajor buat closing ni..tu yang payahnye nak cari punca tang mane duduknya yang tak balance tu hehehehe..maka saratlah otak ni memikiorkannya..


ermm macam manalah orang yang besor-besor ni buat koje ye dak, kalo tang kita yang kecik kecik je leh tingtong pening mikiorkannya apatah lagi deme..yang mikiorkan yang juta-juta tu..


$$$$$$$$ mane nak carik ni....DTJ udah print,DAT udah nengok kat mane ek..


wat magik boleh tak..hehehe 


puhhh.jadilah magik ini hehehehe..


* sori entry agak meraban tak tentu hala.sesaje taruk entry...
*gambo baru nan ado gambo anak pun lame tak ambik sbb kamera dah anto kat tokey kedai
*agak sibuk skit kebelakangan ini, kene utamakan yang patut-patut dulu, 
*masih terkesan dengan kursus yang dihadiri last week oleh Drs Ustaz Ahmad Termizi, kalo Allah tak ampunkan dosa/tak mengingati Allah adakah kamu layak duduk kat bumi Allah ni? pergilah duduk kat tempat lain..manala aku nak pergi Ya Tuhanku Ya Allah...ampunkan Kami Ya Allah..
*jugak terkesan dengan kursus Ibadah dalam Solat.. selama ni banyak yang aku tak tahu..jahilnya hambamu..
*ujan lebat malam tadi kilat sabung menyabung suami takde umah, baru je dengar gempa bumi yang mengegarkan bumi Malaysia, esoknya Jumaat ;nak kiamatkah dunia ini? Wallahua'lam..




Selamat Beramal...

No comments:

Post a Comment