semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Friday, October 1, 2010

kite minum dulu...

smlm ari gaji tuk hubby ,ari gaji tuk aku dah lepas lamer dah.mlm pas maghrib kami kuar,memula kami pergi klinik sb bawa adik demam , jumpe doktornyer xsampai 2 minit pun.pastu pegi kedai plak beli barang dapur.hubby beli susu ni sb nak try katenyer.lagipun murah rm 1.60 kupang je.balik umah pas bagi anakku makan ubat ,hubby suh wat milo ais pakai susu ni.ermm manis dan pahit-pahit skit (mungkin sb ginseng ngan tongkat ali kot).aku try minum tapi tak habis.milo ais aku pun hubby yang habiskan.aku lebih prefer tuk pakai susu yang biase ajer cam diary champ ker atau susu cap teko.hasilnyer??hihihihi try ler dulu baru tau...

1 comment: