semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Monday, October 25, 2010

feel 60-an ke mari..

12-17/10/2010 adalah hari konvokesyen kat UPSI ni.ada macam-macam aktvt,gerai jualan kat pesta konvokesyen tu.banyak lak gerai baju tahun ni.tapi raya pun dah lepas so takde maknenyer nak shopping-shopping baju raya.(selamat pulus ku) hihihihi...sabtu malam 16/10/2010 kami jenjalan cuci mata dan nak beli seluar 'sedap'.lupa lak nak snap gambo seluar 'sedap' i beli aritu.sesambil jalan tu ade plak final tuk irama 60-an.so kami pun layan jelah.


pengacara dan artis jemputan...dato jeffrydin


kumpulan yang layak ke final..ni dulu tuan rumah sewa aku dulu..merangkap drebar bas kat upsi yang glamer sbb kalo naik bas dia mesti layan lagu 60-an hihihiih.. itulah dia En A.Halim
kumpulan ni pun okey gak fun dan fuhhhhh hebat tapi dapat no 3

kumpulan ni pun ok..



No comments:

Post a Comment