semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Monday, October 25, 2010

berkelah di sg bil..







minggu lepas hubby ajak pegi berkelah dan mandi kat sungai bil,ulu slim.tanya kat anak-anak wahh deme tak sabor2 nak pegi.almaklumlah minggu lepas kan paneh manjang.so ingat nak sejukkan badan dan berkelah.kami bangun awal pagi siapkan bekalan.i masak nasi lemak,mee goreng dan goreng keropok.anak-anak lak siapkan perkakas mainan tuk main pasir.kul 9pg dah sampai kat tempat kelah tu.

selalunyer pegi kat situ ade jaga tuk nunggu collect duit parking.laa ni pegi smlm tak mandang plak orangnyer.cuti kot.dulu-dulu pegi tak kene bayor.pastu kene bayor lak.mmg kene ler kan tmpatnya ke dak? sungai bil?hahahaha...walaupun kami mandi luar daripada kawasan yang kene bayor tu.kalo kene bayor mestilah sbb perkhidmatan yang deme bagi kitakan?kot-kot ade jamban ker,tmpt tukar baju ker,ni hape pun takde.tukar baju pun main sorok2 dalam hutan.hahahaha.


layankan aje gambo kami kat sane setelah lame tak bersiaran belog i ni hehehe...

No comments:

Post a Comment