semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Monday, August 2, 2010

konvensyen kik di ipoh..

last week blog ku kesunyian kerana aku sibuk ngan aktiviti kik dan ade kursus pengurusan masa di upsi.pulak tu opis ku ramai staf yang kena pergi kursus induksi di pulau pangkor kena cover jugak supaya payment tetap berjalan seperti biasa.aku plak ade konvensyen kik di ipoh bermula ari rabu sampai jumaat(28-30/7/2010).kampung halamanku.hihihihihi.

berkonvensyen sambil menyelam sambil minum air.sb per aku cakap macam tu??sbb nyer bilikku kosong tinggal sorang di Heritage Hotel(tq my friend pn bee sbb bagi ruang tuk aku ngan anakku dan hubbyku menginap di hotel ini) ermm pelagi aku suruh hubby datang temankan aku kat sini ler.lagipun anakku si kakak tu dah beberapa ari tak lalu nak makan nasi ker bubur ker sbb mulutnya banyak mata ikan dan lidah nyer pecah-pecah.minum pun kena paksa gak ermm siannya anakku sampai susut ler badannyer.alhamdulillah arini makin bertambah baik dan sihat anakku berdua tu.

dalam perjalanan ke ipoh menaiki bas upsi


tol ipoh
pemandangan sepanjang highway sejuk mata memandang hijo jer...


bilik penginapan ku hotel heritage..3 bintang


cam biasa bilikku ade tv,peti ais, jag heater,...
pemandangan dari bilikku..nun yang atap merah tu umah Raja Dihilir Negeri Perak

pemandangan dalam Heritage Hotel ni..

tempat makan pemandangan dari atas..ade teh,nescafe kalo dahaga leh bancuh dan minum...

No comments:

Post a Comment