semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Thursday, January 29, 2015

selamat bertunang adik no 6.




adik no 6 sudah selamat bertunang,alhamdulillah.pasni apak terime menantu pompuan je..mak pun dapat adik pompuan..wahh sonoknyer..
dulu-dulu bile arwah mak bersalin je dok tanye kat arwah mak xdpt adik pompuan ke asik adik laki je..org nak main xde kawan. hihi.alhamdulillah merase nikmat bile Allah kurniakan berderet gegirls kat mak hihi.. tu pun org tnye xde teringin nak lelaki ke?haha bukan budak kecik lagi tapi dah berakal pun dok tnye..ingat mak ni mesin fotostat agaknye..nak pepilih gender bagai..rezeki kan Allah tentukan..Allah tahu apa yang terbaik buat hambanye..

ade akei pakei..
ade mulut diam..


No comments:

Post a Comment