semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Thursday, July 7, 2011

sudah 6 bulan kini..


Berat bayi anda lebih dari 1.3 paun / 600 gram. Walaupun dia mempunyai hanya sedikit lemak badan dan kulitnya nipis dan mudah pecah, dia sekarang sudah mempunyai bentuk badan yang sempurna. Otaknya tumbuh dengan pantas, dan dia semakin memenuhi ruang dalam rahim anda. Dari mercu kepala ke tumit dia berukuran 11.8 inci / 30 sentimeter. Sekiranya pelahiran anda nampak seakan-akan hendak bermula, sudah pasti pakar obstetrik dan doktor akan melakukan segala-galanya untuk menghentikan perjalanan kelahiran pramatang supaya bayi anda boleh terus-menerus matang.


sumber: www.babycenter.com

alhamdulillah, baby bergerak aktif terutamanya bila pas makan.arini breakfast roti gandum 3 keping sapu kaya then minum nescafe.tghari pas ambil kakak ngan moto kat sekolah tadika , tgahari baru makan nasi lauk ayam masak kari + jering goreng masak sambal . sedap okeh. kakak kate dia pekse dapat no 2.tengok kertas peksenye sumenye 91%,93%,96%&96% dan 98% bagus anak mak ni terima kasih kat cikgu2 yang mengajar anakku.teruskan ye anak mak!


No comments:

Post a Comment