semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Monday, July 12, 2010

'Painting With Children'...

ari sabtu aritu beria anakku si kakak dan adik tak sabar-sabar nak pergi ke program Painting with children nih.dia cakap nak pegi sekolah katenyer.hihihihihi.seronok nampaknyer biler jumpe ngan kengkawan.tapi like mother like daughter lah kan.diam jer dan sopan jer anakku dalam kelas tersebut.hihihihi.suh pegi dekat ngan kengakwan pun tak mahu.malu katenyer.ermm berbeza didikan ngan diasuh atau anto ke taska.bebudak yang letak kat taska tu aku nengok memang hyper sungguh.berlari-lari dan bermain-main dalam dewan.mungkin terbiasa ngan situasi dekat taman asuhan yang ramai tu kan.anak-anakku malu dan dok dekat ngan aku.biler aku join mengkaler baru dia kaler samer.oklah tu kan takdelah susah nak kawal anak-anakku dan dengar cakap.nanti biler dah sekolah barulah dia akan didedahkan dengan dunia persekolahan dan kengkawan.harapnyer takdelah dia akan malu-malu lagi.hihihihi.teringat zaman persekolah dahulu aku ni memang pendiam okeh.si kakak dah diajor tak hisap botol lagi.aku beli bekas air yang ade straw sekali tu.ckp ngan kakak botol susu kakak dah dibawak lari ngan miow(kucing).hihihihi.dan banyak kali pesan ngan anakku; kakak dah besor kan kakak nak sekolah nti malu kengkawan tengok kakak isap botol lagi.syukur alhamdulillah dia mau dengor cakap aku ngan hubby.memula payah gak nak ajor supaya tinggal botol susu tapi lama-kelamaan si kakak seakan luper akan botol susunyer.

aritu belajor warna,kaler dan campurkan kaler.ermm memang sesuai ler ngan anak-anakku.suker mengkaler dan menconteng.kat umah tu kalo deme dua beradik abis dinding jadi medan lukisan okeh.lukisan abstact.hihihihihi.

jom layan gambo ....
kakak dan adik..


nun disana anakku si kakak dok dekat kawan..



hasil tangan mak dan anak hihihihi.....

No comments:

Post a Comment