semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Wednesday, July 7, 2010

berkesannya...

dari dulu lagi aku asik mencari benda ini.'detox patch' ia menyerap toksin dalam badan.of cource ler dah umor pun menginjak ke 30-an ni kan, kenalah jaga kesihatan diri agar tak menganggu aktiviti harian kerja dan buat keje umah.dulu aku ade pergi ke watson tapi wahh regenyer tak boleh blah lah!dekat rm 100 tuk 25 keping jenama dari jepun.tak jadi beli.

last-last tanyer kengkawan dan dia kate ade jual stock detox ni murah ajer rm 1.50/kpg.kalo 25 keping baru rm 37.50 ermm bolehlah.aku try-try guna ermm mmg berkesan.pakai malam , besok pagi bangun bukak-bukak eeeiiii busuk,berlendir dan menjijikkan okeh.itam jer detox tu dari putih jadi itam okeh!tak cayer?




tengok detox patch ni hasil penyerapan toksin dari badan aku hahahaaha..banyak sungguh toksin dalam badan aku kan.yelah sejak beranak aku jarang excercise kuarkan peluh tu pasai banyak toksin dalam badan aku.kalo aku berexcercise toksin dapat dikeluarkan melalui peluh. ni excercise pun harammmm nak dibuat, camner badan tak sakit2.


sejak gunakan detox ni bangun pagi badan pun rase ringan jer,tak sakit tapak kaki dah.hubby pun samer.

kawanku kater antara kebaikan detox ni adalah:

Menyingkirkan toksin mengurangkan sakit kepala,sengal2 badan sakit tulang,lutut & buku lali masalah tidur kesembapan kaki & mata masalah senggugut



tapi semua ni ngan izin Allah yang Maha Berkuasa jugak kan.alhamdulillah aku pakai dah tak sakit kaki lagi.kalo kengkawan berminat call i okeh.i jual murah ajer rm 1.50/kpg gak.

1 comment: