semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Thursday, February 25, 2010

nak balik kampung.....

sonoknyer petang ni balik kg (betui ke kg)hehehehe coz kat ipoh lagi moden daripada behrang ulu tu.hehehe.sok cuti Maulidur Rasul (Hari Keputeraan Nabi Muhammad S.A.W) so kesempatan yang ade ni kami sekeluarga gunakan tuk balik ipoh sbb masa cuti raya cine aritu hubby keje so ayu ngan anak2 xde pegi ke mana.

Semalam ayu demam sbb sakit tekak dan bengkak.emm sampai nak telan air liur pun rasa sakit.petang tu pas balik keje ajak hubby pegi Syifa.doktor bagi ubat antiobotik ngan ubat demam baru kebah skit mlm tu.pas isyak smlm bile dah rase baik betul terus packkan baju dalam beg tarik sbb nak balik ke tg malim ari isnin nanti kami akan naik ketapi.but nak balik ke ipoh arini we all naik kete yang dipinjam dari bapa mertuaku.sbb kete kami roadtaxnyer mati 2/2 tapi insuransnye mati 28/2 sbb nak bagi same insurans dan roadtax kete kami terpaksele hubby pinjam kete ngan abahnye.

selamat bercuti!Jangan lupe berselawat nabi ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W kite.Nanti Nabi xmengaku umat tau,kalo kite tak mengingatinya....


see u next entry!

No comments:

Post a Comment