semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Thursday, February 11, 2010

aktiviti yang ade semasa hari keluarga berlangsung...




best gak pi hari keluarga ni macam-macam ade.Husband keje bahagian elektrikal chargeman di proton so,masa hari keluarga ni berlangsung husband kene keje gak but curik2 gak pi jalan-jalan dan tengok aktiviti yang ade kat ari keluarga tuh ngan syg dan anak2.hehehe.sbb mcm mane nak bwk 2 gegirl dalam org ramai bersesak-sesak tu kan kalo pi sorang jer.but kalo dah namanye "dalam keje" so husband kenalah standby dan buat tugasan gak kan.
yang bestnyer mase ari keluarga ni banyak games yang disediakan untuk orang besar dan untuk orang kecik(bebudak).hadiah pun banyak.yang best sekali proton offer cabutan bertuah sebuah kereta Persona dan sebuah Saga BLM.

No comments:

Post a Comment