semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Monday, March 3, 2014

februari,,bile mak sibuk jer manjang..


february ni mak agak sibuk..tiap-tiap minggu xlekat umah.sibuk manjang..angkut bebudak sekali.aktiviti riadah bersama keluarga,ngan BB1M,ngan pertunangan adiknye n aktiviti bersama keluarga suami..huhu.. kain baju memang menimbun yer..adoiii letihnyer rase..beg baju usah nak dikate..tutup bukak lipat baju simpan baju masuk bonet..pastu balik umah nah ambik menimbun basuh baju..huhuhu..next entry.. ada mase baru masukkan dlm 'diari' kesayangan mak ni (badayu).bukan nak menunjuk ini catatan peribadi yang mungkin akan jd kenangan, kalo xsuke n macam2 jangan baca belog mak ni yer.xnak kawan xpe tak kisah..teringat cerite si adik bile balik sekolah nangis..katanye kawan die xnak kawan lagi ..tgok besoknyer baik semula besele bebudak..







No comments:

Post a Comment