semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Thursday, May 2, 2013

cameron 2013..tmpat inap kami..

tempat inap kami..RM 250.00/day, weekday mahal skit regenyer.rumah orang islam punye dkat ngan Heritage hotel kot..3 bilik 2 bilik air n tgkat 4 tapi jgn riso ade lif yer..



bile nampak katil..bebudak ni suke le dok main lompat2 cam kat umah ..

 buat mcam umah sendiri yer..
 aii mak udah2 le tu masak2 juge ke.. chef masak.. aka tuan punye katering dz katering masak2 org kawin bole,kenduri naik boyan,kenduri doa slmat,mmg serba serbi ler bole msak..gerenti sedap n puas hati..
ini budak tak padan ngan kecik..pompuan lak tu...ajenye gemor manjat..betui ke minum nescafe time ngandung anak aktif smcam..fakta ke auta? hhehehehe..

No comments:

Post a Comment