semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Friday, July 13, 2012

melayan roselle sambil belek barang free..

 sedap roselle ni.puan bee aka beedarling.blogspot.com yang tanam,katenyer tak larat nak makan dah terlalu banyak buahnye ambil le buat jus..hehehe rezeki jangan ditolak okeh.balik umah kopek buah ni dan masak ngan air.bile warnanya makin merah n pekat buh gula banyak2.nak buat cam kordialkan.buh gula kacau2sampai gula hancur siap.sejukkan n buh dlm botol.campurkan ngan air n ais.sedap ye anak-anak..

trime kasih yee puan beedarling,sok-sok kalo nak bagi pun kite ambik hehehehe..

kopek sampai tongel..

 dah basuh masuk periuk buh ayor.masakkan die.dah pekat kalernye buh gula..senang aje ye..
gambo google aje lupe nak snap..ayor roselle sedap rasenye..rase masam-masam cam ribena.warnanya pun cantik.
 



alahai benda alah ni yang nak citer sebenornye..barang free sape tak ndak ye dak?


barang kosmestik ye puan-puan..ermm jadi simpanan je le kot..aku nak mekap pegi koje?..xde nyer ye-ye jer..hahahaha.. apa-apa pun terima kasih yer HADA LABO bagi sample ni..i like it!

No comments:

Post a Comment