semua karya dalam belog ini adalah hak milik badayu.blogspot.com.saya akan memberi credit kepada pemilik belog yang menjadi rujukan dalam belog saya ini.kerjasama anda moga Tuhan akan Rahmati.

Buka blog bukan nak menunjuk-nunjuk pada sesiapa, sekadar satu coretan agar segala kenangan diabadikan juga mengimbau kenangan BADAYU bersama keluarga dari kecil hingga dewasa moga dapat dikekalkan coretanku ini buat anak-anak mak tersayang n suamiku tercinta..tiada apa yang lebih kuat dari ingatan hanya melalui catatan jua adanya..

Monday, January 17, 2011

jom join contest aku & straw..



terma&syarat2nye (cewah...mcm serius je... ^_^)

1. mempunyai blog sendiri (maaf ye... yg xde blog x bleh join)

2. menjadi FOLLOWERS cheritaku ( followers ke 85 aku tgh tunggu ni)

3. letakkan BANNER di atas pd bahagian entry korang & sidebar serta perlu link kan kedua2nye ye...

4. perlu letakkan GAMBAR KORANG DGN STRAW ( xkisahlah korg tgh pegang ke...minum ke...gigit ke janji dgn straw ye)

- terbahagi kepada 2 KATEGORI ye (nk join dua2 pn bleh je)

4. tinggalkan LINK pd ruangan komen & EMAIL anda skali (jgn lupe ye)



ok2...hadiah nye mcm kt bwh ni...kirenye korg join x rugi punyelh...

KATEGORI INDIVIDU - TOP UP BERNILAI RM10

KATEGORI EDIT PUNYE - TOP UP BERNILAI RM26 (knp agaknye angka ni...huhuhu...phm2 jelh)


aku nk habaq 1 benda ni...contest ni akan berlangsung serentak dgn GA di blog aku 1 lg...nk join tekan cni ye...GA CUTE2 COLLECTION...


PENGUMUMAN PENTING :

** SESIAPA YG JOIN KESEMUA CONTEST & GA CUTE2 COLLECTION AKAN DPT HADIAH MISTERI... (x rugi korang join..join je semua mn tau dpt...klu byk penyertaan x mustahil aku akan tmbh hadiahnye...)

** AKU MENCARI FOLLOWERS KE 85 (yg ni xde tarikh tutup ye)


TARIKH TUTUP BERSEMPENA BESDAY AKU : 31 JAN 2010 (sape2 nk bg aku hadiah pn bleh...^-^)


Jom reramai join contest ni!

intan,akak nak join contest ni..sesajer jer try mane le tau kan..hihihihi...

gambo ni diambil mase ade hari keluarga .sesambil menengok anak bermain loncat-loncat kat belon tu sesambil tu makan dan minum.

No comments:

Post a Comment